کاتالوگ سنتی و دیجیتال
نوشته شده توسط : ali

در اینجا مزایا و مضرات کاتالوگ های سنتی و دیجیتال آورده شده است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام قالب را انتخاب کنید.

عاشق مردم چیزی برای نگه داشتن

آمارهای مانیتور فروش کتاب در انگلیس ، نیلسن BookScan نشان داده است که فروش کتاب چاپ مجدداً برای چهارمین سال متوالی افزایش یافته است. این آمار نشان می دهد که بازار کتاب در انگلیس با رشد 2.1 درصدی ، حجم 0.3٪ و 627000 جلد کتاب در سال گذشته به فروش رسیده است.

چرا؟ مردم دوست دارند چیزی داشته باشند که بتوانند با آن تعامل داشته و داشته باشند. این یکی از بزرگترین جوانب مثبت یک کاتالوگ سنتی است. تبدیل صفحات به صورت دیجیتالی یا استفاده از نشانک های الکترونیکی به اندازه چاپ رضایت بخش نیستند که یک تجربه حسی کاملاً متفاوت را ارائه می دهد.

کاتالوگ های چاپی می توانند دارای کاغذ لوکس بافتی ، صفحات معطر و مواردی باشند که در معرض چراغ ها و دما های مختلف تغییر رنگ می دهند. کاهش تصاویر زرق و برق دار به مجموعه پیکسل های روی صفحه می تواند تاثیری را که می خواستید آنها برای مخاطبان خود داشته باشند ، کاهش دهد.

مردم بیشتر دوست دارند چیزهایی را که در چاپ مشاهده می کنند خریداری کنند

مطالعات نشان داده است که مردم نسبت به دیجیتال واکنش عاطفی و حافظه بیشتری را برای تبلیغات چاپی نشان می دهند. مطالعه دیگری که در سال 2017 انجام شد ، نشان داد که چاپ بیشتر از آنچه که رسانه های آنلاین یا اجتماعی انجام می دهند ، مصرف کنندگان را تحت تأثیر قرار می دهد.

تبلیغات چاپی باعث فعالیت بیشتر در مناطقی از مغز می شود که با ارزش و تمایل همراه هستند. نتیجه؟ طراحی کاتالوگ سنتی به احتمال زیاد مشتریان را ترغیب به خرید محصولات شما می کند ، برخلاف یک فروشگاه دیجیتال.

كاتالوگ هاي تجاري قابل اعتماد و علت سختي است
دلیلی وجود دارد که مردم وقتی به فروشگاه کاتوس فکر می کنند ، کتاب فیزیکی را به طور خودکار پیش بینی می کنند. چاپ روش سنتی است - مردم به آن عادت کرده اند و به همین دلیل آنها به طور خودکار انتظار دارند که یک فهرست فیزیکی دریافت کنند نه یک دیجیتال.

بعلاوه ، دیگر نیازی به انتظار برای بارگیری ، بارگیری یا نصب یک صفحه برای نصب نرم افزارهایی مانند Javascript نیست. فقط کافی است کاتالوگ را بردارید و از آن طریق بچرخید.

کاتالوگ های سنتی محدود به اینترنت نیست
زیبایی کاتالوگ فیزیکی چاپی این است که می توانید هر کجا که بروید آن را تهیه کنید و در هر کجا که هستید بخوانید. یک بروشور یا کاتالوگ به خوبی طراحی شده می تواند هفته ها یا ماه ها روی میز قهوه کسی بنشیند. آنها بسیار راحت هستند زیرا می توانند در اندازه های مختلفی جمع شوند تا بتوانند به راحتی حمل شوند یا در آن جا قرار بگیرند.

محتوای دیجیتال باید برای چندین دستگاه بهینه شود. به عنوان مثال ، کاتالوگ ساخته شده برای مشاهده iPad لزوماً بر روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند خوب و بدون کار طراحی دقیق و دقیق به نظر نمی رسد. دستگاه ها از نظر اندازه متفاوت هستند ، در حالی که هیچ مشکلی در زمینه بهینه سازی با کاتالوگ های چاپ وجود ندارد. به علاوه ، شما نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید.

کاتالوگ چاپ سنتی - معایب
شما نمی توانید از آنجا که چاپ شده اند ، تغییراتی را انجام دهید
چاپ برای همیشه - به معنای واقعی کلمه. پس از چاپ کاتالوگ ، شما نمی توانید به عقب برگردید و هرگونه علامت ضرب و شتم را تصحیح کنید ، آن آرم را که به دست آورد یا اطلاعات را به روز کنید ، تغییر دهید. شما باید قبل از ارسال به چاپگر اطمینان حاصل کنید که همه چیز عالی است.

فضای محدود وجود دارد
فقط با یک فهرست چاپ سنتی ، شما فقط یک فضای محدود برای کار با آن دارید. بنابراین باید اولویت بندی کنید که کدام عناصر و تصاویر طراحی سزاوار بیشتری از صفحه هستند. این در مورد کاتالوگ های دیجیتالی صدق نمی کند.

محدودیت های تحقیقات بازار
نظارت بر محبوبیت فروشگاههای چاپی سنتی به دلیل ماهیت آنها دشوارتر است. به طور بالقوه می تواند بهینه سازی مطالب را در آینده چالش برانگیزتر کند زیرا شما همیشه نمی دانید چه چیزی کار می کند و چه کار نمی کند.

به عنوان مثال ، شما می توانید فروش کالاهای بدنی را کنترل کنید اما در جایی که مشتریان از آن خارج نشده اند ، نظارت می کنید. اگرچه ، اگر نتیجه نهایی یکسان باشد و فروش بیشتری کسب کنید ، خوب ، چه کسی این معیار را بررسی می کند به هر حال؟

کاتالوگ های دیجیتال - مزایا
یک کاتالوگ دیجیتالی برای چندین سیستم عامل دیجیتال قالب بندی شده است. این شامل تلفن های هوشمند ، iPad ، تبلت و سایر موارد موجود در وب - مانند وبلاگ ها. این معمولاً به عنوان محتوای قابل بارگیری در دسترس است.





:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: